dilluns, 10 de gener del 2011

Això sí


Primer de tot, bon any a tots, com a mínim (per mi) que aquest sigui com l'altre, tampoc m'he fet cap propòsit i penso vivir seguint el meu lema favorit: carpe diem (o sigui aprofita el moment).

Bé, després d'aquesta introducció post-festes (gràcies a Déu ja hem tornat a la normalitat), us vull parlar de dos pelis que he vist aquests últims quinze dies, pel·liculassa i bodrio de Tele 5.

Comencem pel pestinyo, El turista, una cinta amb la Jolie, en Deep i Venècia de fons prometia. Doncs no............ella sembla un penjarobes (i amb la mateixa expressió que l'esmentat estri), la química entre els dos és igual que la que hi ha entre l'Aguirre i en Gallardón, o sigui 0 patatero, i Venècia està totalment desaprofitada. Pel que fa al guió l'han volgut omplir de girs "inesperats" per donar-li un contingut a la trama que és absurda i totalment previsible si ja has vist Charada o Arabesco. Total, 7€ llançats.

Per altra banda, una obra d'art, El discurso del rey, la demostració perfecta d'allò que és el bon cinema, uns actors magistrals en el seu paper (i jo crec que en tots els que fan), en Colin Firth està d'Oscar, però és que en Geoffrey Rush no es queda darrera. El guió és rodó, amb la seva dosi de comèdia, drama, emoció (a veure qui és capaç d'aguantar tot el discurs final sense que se li formi un nus a la gola). En fi, per ser la meva primera pel·lícula de l'any, chapeau.


1 comentari:

Lale Mur ha dit...

Hola, Anna. Moltes gràcies per aquest post, perquè m'ho estava rumiant i no sabia si anar a veure el Turista o no.
Doncs, el dilluns vaig veure la pel·lícula " Camino a la libertad", i te la recomano. És una pel·lícula històrica i tracta de "qulag" - el camp de treballa durant la purga stalinista.
Bon dia, i salutacions

Lale