dimecres, 28 de gener del 2009

Com el Guadiana

A l'igual que el Guadiana, vaig i vinc. Aquesta vegada és un simple problema de temps, i és que no sé qué faig amb el meu temps. L'any passat feia els deures de rus (i creieu-me que eren molts), donava classes, escrivia articles....Actualment que tinc més hores (perquè fer els deures va donar el seu fruit) no tinc ni idea d'on les fico.
Temes per escriure i ganes no m'han faltat, fem un repàs del que em va preocupar i no vaig dir res:
  • On és ara l'espirit Nadalenc pels nens de Gaza? o ens hem censurat com la BBC?
  • Què em suggeriu que puc fer amb els 10€ que m'han pujat la pensió? i amb els 23€ que ja m'han donat de paga?
  • La quantitat de la llei de dependència que em paguen, també em pujarà? cobraré ja els 250€ (ara cobro 249)?
  • Funcionarà alguna vegada una rampa d'un autobús adaptat?
  • Zapatero va estar implicat en la mort de Manolete?
  • Veurem alguna vegada transparencia als bancs i caixes?
  • Si els presos tenen una stripper com a espectacle diguem-li lúdic-cultural, jo exigeixo que a les reunions oficials a les quals he d'assistir jo hi hagi un boy.

Total que hi ha hagut quantitat de coses, però la vagància que crec que m'està dominant no m'ha deixat compartir-ho amb vosaltres.

Necessito un exorcisme ràpid, però en lloc d'aigua bendita utilitzarem una mica de vodka.