dimarts, 25 de desembre del 2007

M'agradria més tot l'any


No sé vosaltres però jo començo a estar farta de tanta solidaritat nadalenca, aturem la fam, apadrinem nens, repartim joguines, seiem un pobre a la nostra taula.........què passa? la resta de l'any ja ho tenim tot fet? tots menjem anissos, els nens neden a l'abundància, els pobres ja tenen la seva pròpia taula, etc. etc.
De vegades és una manera d'alleugerar un sentiment de culpa per tenir de tot quan hi ha altres que no tenen res, i de vegades és simplement una caritat malentesa en un periode que es suposa que hem de ser caritatius, bons, col·laboradors....
No esperem al febrer per demostrar que estem enamorats, la setmana santa perquè tothom s'en adoni que som religiosos, el dia del pare per dir-li t'estimo......ni el nadal per ser solidaris.

2 comentaris:

Roser ha dit...

Anna te he descubierto leyendo el bloc de Quim
que cierto es esto que comentas, que mentira es casi todo relacionado con la navidad, estos dias que nos deseamos lo mejor entre todos, que queremos ser los mejores etc pero y el resto del año que? que no hay gente que necesita del resto? o solo hay personas que nos necesitan estas fechas. hambre, guerra, injusticias, violencia hay todo el año hay que que ser solidario siempre no solo en estas fechas.
Roser

Emilio ha dit...

Hola Anna, creo que tienes toda la razón y que se de gen de bombardeár en estas fiesta con tanta caridad y que vean los problemas que tenemos en nuestra propia Nación, mucha gente que no puede ni pagar lo que come y después ayudar al resto y que no les den dinero para que se lo gasten en armas. Creo que la ayuda sin control a los emigrantes en algunos casos es excesiva y los ves con muy buenos coches, eso me revienta. En este caso sí que soy racista.
E. Rueda