dimarts, 26 de febrer del 2008

Qüestió de prioritats


Diumenge vaig anar a veure "Sweeney Todd", a mí em va agradar, estic segura que és una peli que no té termes mitjans, o t'agrada o l'odies. Però jo no soc crític, aquest no era el meu objectiu, era una introducció per tractar d'una alra cosa.
Sóc una amant del cinema, que no una cinèfila, però ara ja he passat a ser una simple pirata, vui dir que el meu emule treballa més que McGyver al BAUHAUS.
Amb una pensió no contributiva i el preu d'una entrada de cinema a 6,20€ no puc escollir, a més, normalment, necessito ajuda d'una altra persona, i si aquesta persona no és de la família o un amic, he de pagar la seva entrada. O sigui que ja em poso en 12€. I ja ha arribat un moment en què ja és una qüestió de prioritats, no pago el telèfon o el gas?.
Així que m'heu de comprendre, no vui haver d'escollir entre parlar amb els meus amics, navegar per Internet, estar a gust a casa meva o gaudir d'un dels meus hobbyes favorits: el cinema.

Gràcies EMULE.