diumenge, 2 de novembre del 2008

Fires 2008


Ahir a la tarda, aprofitant que s'havia deixat veure el sol, vaig anar a fer un volt per les Fires de Girona, i vist la que està caient avui, evidentment vaig fer bé.
Jo creia que això de la crisi desinflaria els ànims, que aquest any la cosa no aniria gaire bé pels feriants, però m'equivocava, i no és que el preu de les atraccions hagi baixat (i estaven plenes, a algunes, fins i tot, hi havia cua), pot ser perquè era una de les poques tardes que no plovia o ves a saber-ne la raó, però estava tot de gom a gom.
I no només les atraccions, els carrers, les paradetes...............Vaig fer la tarda completa i vaig anar al cinema i a sopar. El cinema tampoc hi era buït (la peli escollida va ser Transsiberian, està bé, una interpretació molt acurada d'en Noriega, com sempre esplèndid Sir Kingsley, però això avui no toca) i pel que fa a sopar ja ni parlem, per la zona de Correus era difícil trobar un restaurant per poder seure (a mí, que porto la cadira incorporada de sèrie, m'és ben igual, només m'importa la taula).
O sigui que la gent se'ls gasta. Si alguna cosa ens ha ensenyat la punyetera crisi és a viure al dia. Demà ja veurem, pot ser el treball millori, la llei de dependència sigui justa i les ranes volin.

2 comentaris:

A peu coix. Núria Sagués ha dit...

Vas fer bé de sortir ahir, ja veus com n'està de mullat el pati avui.
Cada any penso que vindré a la fira de Sant Narcís, però al final quan me n'adono ja no hi sóc a temps.
Vas fer fotografies?

Anna Ma. Guillen ha dit...

No, no vaig fer fotografies, no portava la màquina i la veritat és que em vaig empenedir perquè devant dels jutjats hi havia un grup d'indis ballant que es merexien moltes fotos.
Qui ets?