divendres, 27 de juliol del 2012

De cinema

Ahir  vaig anar al   cinema,   cosa que juntament amb gaudir del pirateig, ajuda a fugir un xic de tot plegat. Ja tocava la nova d'en Batman El caballero oscuro: la leyenda renace, diuen que l'última, tal i com està la  creativitat a Hollywood no ho crec, però de moment acceptem pop com  a animal domèstic.
Havia llegit alguna crítica negativa, que si era aburrida, que a nivell interpretatiu els actors ja ho havien donat tot a la segona part, i pot ser hi anava  amb una mica de desconfiança, però la primera mitja hora ja es va encarregar de demolir barreres.........em va tenir enganxada les dues hores i tres quarts que dura la cinta.
L'acció és trepidant a la qual cosa ajuden els efectes especials, sobre tot fixeu-vos en la moto o en l'avió. Les interpretacions són de primera, en Bale està magnífic (clar que ell pot fer el que vulgui des d'entrenador ionqui a The fighter, a John Connor a Terminator salvation),  els secundaris de luxe, magnifics en Gary Oldman  o en Matthew Modine, què dir de les actrius: la Marion Cotillard brilla i l'Anne Hathaway de Catwoman està sensacional (no és just que un tratge de   cuir li quedi tan bé a ningú).
A part d'algunes incongruències al guió  (però al final qui li demana molta coherència a una història de superherois), i del record nefast que deixarà l'assessí de Denver,  a mí la peli em va agradar molt i us aseguro que va fer que m'oblidès de tot, inclús dels 6€ que em va costar l'entrada,   en dia de l'espectador i encara sense la pujada de l''IVA.............això sí, a la sala erem 5.

1 comentari:

Joan Vicenç ha dit...

A nivell tècnic molt bona. A mi personalment em decepciona que el bo proteigeixi els rics i, en canvi, el dolent carregui contra brokers especuladors i corruptes. Amb un Batman "defesor dels rics" no m'hi puc identificar.