diumenge, 27 d’abril del 2008

El meu dia


Avui és un dels mes dies preferits. Després de tota la setmana treballant i estudiant (utilitzo més el cervell que la Obregón el maquillatge) necessito un dia per "perrear", un dia per no pensar molt.
La cosa ha començat bé perqué he pogut prendre un xic el solet al meu pati, després he aprofitat per a llegir el periòdic a l'aire lliure, escoltant la ràdio dels meus veïns i amb l'olor de les meves plantes al voltant.
A més, avui per mi és com quan es produeix un eclipse total per un astrònom, gairebé perfecte. Primer fòrmula ú, seguit per tennis i per acabar d'arrodonir-ho fútbol, juga el meu equip, el Real Madrid, sí, ja ho sé, com és possible que una catalana sigui del Madrid?, això és una altra història. Una pena això de l'Alonso, molt bé per Nadal i espero que aquesta nit ja poguem celebrar la Lliga.
Sóc una dóna bastant atípica, m'agraden els esports.