dimarts, 8 d’abril del 2008

Semblava bonic, però.............

Com a persona discapacitada amb un grau alt de minusvalia, jo rebo una pensió......bé, jo no, la cobra la meva mare, perque quan la vaig demanar el departament oportú de la Generalitat, resulta que no tenia dret perquè a casa entraven 5000 ptes. més del sou mínim interprofessional (entre els tres que som), així que al final la meva mare va acabar rebent l'ajuda per fill a càrrec -ara uns 480€. Uns anys després, l'esmentat departament (no dic el nom perquè ha canviat i canvia tant que igual quan llegiu aquest articulet, hagi canviat una altra vegada) em va concedir una altra subvenció en concepte d'ajuda per viure en família (aquesta si que la cobro jo) de 89€.
Quan es va aprovar la Llei de Dependència, vaig demanar la valoració, i......sorpresa, resulta que tenia el grau adequat. Les ganes de riure (per no haver de plorar) van surggir quan em van dir el que em donaven. Per si no ho sabeu, aquesta llei és estatal, però les ajudes que ofereixen les gestiona la Generalitat, una vegada teniu present aquesta dada, continuem. Bé, com jo no necessito una cuidadora externa (ja tinc a la meva mare) ni plaça de residència, em donen la quantitat que em pertoca..................240€. Però aqui no acaba tot, com resulta que el departament sense nom pensa que cobro massa, m'han tret els 89€.
Pot ser ja em podré comprar el xalet a la platja. Sense comentaris.